$#$^#%TGbdfdkq#$@

assalamualaikum :)

long time no see! hehe

k mari kita brtakafur dulu nak tulis apa,
memandangkan lama aku tak membebel kan, tiba tiba malam ni terasa nak menulis pulak,

*60 seconds passed

*kekok

tak,cerita die sbnanya macm ni, aku bosan tahap cipan baca novel Kalbu, walaupun novel tu pemberiaan cikgu tercinta yang sepatutnya aku kna tatang bagai minyak yang penuh sbab free dan aku mmg kena hargai , tapi  malangnya aku baru muka surat 43 out of 386 , dan lusa aku dah kena balik kolej.

orang cakap kalau dah last minute, kerja kte akan lgi cepat siap, yelaa sbb rsau kan so force nk buat tu makin tnggi,

so aku cuba la nk hayati novel ni malam ni, tp hmmmmmmm --'

dan cerita dia sbnanya aku tak tau nk cerita apa,

$#%$&^UHGNRTTDSVfdvfvrg@#@$#$%#

k,aku dah merapu.


take care friendssssssssssss :D

No comments:

Post a Comment