Tahniah Batch 1997

hai :)
tengokk newsfeed facebook, ramai update status

- alhamdulillah aku dapat 8a
- Terima kasih ibu bapak guru
- Aku tak sangka betul, ingat dapat 5 je, tapi dapat 8a, alhamdulillah

seronoknyee .TAHNIAH :) teringat dahulu kala, masa amek result PMR, ciss macam nak tercabut jantung dlm perjalanan tuh, dah la datang lambat, tup tup dapat text "tahniah awk dapat 8a" cisss, baru nak suprise, haha takdelaa makin takut sebenarnyaaa. Rasa tak percaya. tuhh ibu bapakk terchenta :)

kurusnyeeee dulu  :'(
dan sayaa dapat ni:
thanks google 

so sweet kan ayah saya bagi saya ni, alhamdulillah :)
dan akhirnya duduk la aku dekat SM Sains Muar tuh. alhamdulilah :) tapi sejujurnya menunggu PMR tak segerun menunggu SPM. ohmaigoooooddd tiap tiap malam aku terbayang bayang apa yang aku jawab yang ntah betul ke ntah tak tuh. Kalau hanya menentukan sekolah takpee tapi kalau permulaan masa depan, terketar ketar urat lutut tangan aku ni. Wish me and all my friends luck, straight a plus . amin :) and semoga SAMURA dapat gpk 0.93 untuk SPM 2012 lepas da dapat makan kfc, mcd, pizza tiap tiap hari :) AMIN ! :)

p/s: i have done the best dan aku serahkan segala galanya pada Allah :)

No comments:

Post a Comment