Ujong Tanah

Assalamualaikum :)

Cuti yang panjang teramat panjang ni aku teman nenek aku pergi Ujong Tnah, HAHA kat mana tuh ? indon ea ? tak laa JB :)
hehe bestla jugak mengisi masa masa terluang ni kan. Pergi naik bas otw JB rasa janggal pulak pakai seluar jeans. Mengingatkan aku kalau dulu pergi JB pakai baju batik yang cume Allah je yang tw betapa sushnya nak iron baju tuh kalau da renyuk seribu, huh ==' naik bas dari kluang tapi nangis2 dlu salam ibu bapak kt station bus tuh, malu ? apa aku nak malu time tuh. Budak nak balik asrama mestilah kememe sikit. HAHA pastuh naik bas cehh macam budak2 baik gitu dengan bag yang besar kat belakang, tak cukup lagi dengan beg beg kat tangan yang penuh dengan bekalan perut. HAHA
 mesti orang cakap, 'pandai adik ni naik bas sorang2 balik asrama' ehem ehem .boo~ HAHA
 ouh rindunyee aku dekat SSI. :')

HAHA itu kisah dahulu kala, sekarang malu la den nak nangis depan orang.

okayy forget the past and here are all about our journey to UJONG TANAH :)











p/s : past taught me about maturity :)

No comments:

Post a Comment