kerjaaa yeayyyyy :D

assalamualaikum :)

titlee kerjaa ? cehh dah tade dah title sekolah, alhamdulilah lepas lenguh lenguh dok isi borang untuk jwtan kosong, akhirnya tercongok la aku jd waiteresss  dekat kopitiam  Kluang.  peghh baru aku tau betapa sushnyee cari kerja, dan kalau boleh handphone tuh msty kena ada depan mata sebab nak tggu panggilan yg mcm ni

"awk ni Rusydiah Salihah Binti Saaluddin kee ? awk ada mohon .... bla bla bla..esok dtglaa interview...bla bla bla...."

alhamdulillah hari ni hari ketigaa, yeayyy boleh update blog. haha cehh konon plan nak update blog masa 1st day, tp kalau kaki da berdenyut denyut macam nak patah apakan dayaa =='

sebagai seorang pakerja yg mentah, yg setahun jagung pon tak sampai lagi, aku sgtlaa pemalu. nak bergurau pon aku tak tau macammana --' yelaa kalau orng tu sensitif, tak ke naya aku ? otot pipi aku ni pon nak naik kejang sebb tak bercakap cakap. ohmaigooddd aku org yg sgt suke brcakap. tapi surrounding yg berbeza dgn yg aku pernah pernah alami sebelum ni, untuk nak masuk dengn org yg berbeza pngkt umur, oh no sushnyeee but yeayyy i keep reminding myself,

"itu satu cabaran untuk awak, yeahh u can do it, kalau dunia luar yg lain tuh lagi payah!"*smbil snyum2 depn cermin =='

soooo  doakan untuk akuuu :)

yee tak tipu kadang kadang masa dok tgah tggu customer tuh, rindunyeee aku dekat kawan kawan , gelak tawa dgn dorg, i wonder mcamana la aku dri first time kenal dorg, smpi la boleh tak tau malu dgn dorg =='

nnti nnti aku ceritee lagi okayy psl PEKERJAAN aku :)

p/s: kalau buat sesuatu tu kerana Allah, insyaAllah hatii tenang :)

No comments:

Post a Comment