slmat hari lahir to my father

Assalamualaikum :)


hehe memandangkan hari ni off, well macam biasa la rutin aku, apee yg selalu anak anak perempuan buat, itu  la yg aku buat :) rasa macam hari ni weekend pulak sbb tak kerjaa. Setiap saat hari ni rasa mcam tak nak membazir pulak, yelaa cuti kan sehari je seminggu, rasa semuee benda nak buat. Agaknyee mcm tuh rasenyee kalau insan insan bekerjaya ek ?hha 

Alhamdulillah birthday ayah aku jatuh masa aku free, tibe tibe dpt idea nak buad kad, nth tahun bile la last aku buat  kad kad ni pon aku lupee. Kalau dulu masa kecik kecik pantang brthday ke hari ibu ke hari bapa ke, mesti aku suke buad kad. Sekrg da makin besr, beli jee la, kalau tak cukup duit, apa gunaa ada adek beradek, hha :)

so untuk ayah aku tercentaaa, apa pon aku sanggup hari ni:) 





 








hasilnyeee biarlah rahsiaa, buat maluu den jeee, haha terlalu simple but yeahh ikhlas dari hati yg suci murni ni :D

TO ENCIK SAALUDDIN,
terima ksihh melahirkn anak bapak yg comel lgi cute ni :D semoga pnjg umur, murah rezeki,sentiasa happyy, dan tercapai apa yg dihajati. AMIN! I LOVEE YOUUUUUUU :) u're the best dad ever!

*kalau bapak terbaca entry ni, jgn ckp ape ape, malu =='      

p/s: maaf tak kreatif !











No comments:

Post a Comment